gästinlägg av Emma

Hej alla .
Nu sitter vi i datasalen och gästbloggar för Agnes.
Jag har inte så mycket att säga men ni ska veta att jag älskar Agnes Widgren Axmark så in i helvete mycket.
Hon är bäst. Vi har så otroligt många minnen och jag hoppas att det alltid kommer vara vi , lämna mig aldrig för då lämnar jag världen <3.
Nu var jag gullig va ? eller juste , jag är alltid gullig ;)
Nu kommer säkert Agnes logga in och ändra på allting för hon hatar att jag skriver mellanrum mellan kommatecken & sånt skit . HAHA SÖTNOS!
Iallafall , nu vill jag ha tillbaka min data AGNES!

/ FRÅN VÄRLDENS BÄSTA EMMA SOM ÄLSKAR VÄRLDENS BÄSTA AGNES!


Kommentarer
Postat av: söderberg

fett gullig du är emma! såklart du alltid är det! ;D <333

2009-11-12 @ 15:45:44
Postat av: johanna

Emma nej du är inte gullig, usch.. jag hatar dig, det vet du va?

Hihii, rolig humor här! :D<33333333

2009-11-12 @ 16:03:07
URL: http://jjohannaglaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0