glaad gästbloggar

Heej alla söta & glada barn som läser Agnes braiga blogg. Alla kommenterar hennes blogg, för den är bäst.
Men iallafall,
Agnes.. jag tror inte du vet hur jävla mycket jag verkligen älskar dig, du & jag var jätte bra kompisar i 5:an var i huddinge typ varje dag.. då när vi hade vår fjortis tid. Sen i sexan börja vi bråka, vi var ovänner, pratade aldrig. Sen skulle vi börja i samma klass, vi började prata på sommarlovet igen. sen började skolan, vi pratade mer & mer. Och nu är vi bästavänner. Tänk hur många minnen vi har egentligen, vi har kännt varandra i typ 2 år. Och nu är du lixsom en av mina bästavänner. Agnes <3 Johanna föralltid baby.
Du är min bensin, och utan dig kan jag inte köra. Jag älskar dig verkligen mer än vad du tror. Jag tror aldrig du kommer fatta hur mycket du betyder för mig.´
Du är underbar på alla sätt & viss hjärtat.
I love u , för all fucking framtid.

Kommentarer
Postat av: johanna

Aaaw, johanna. jag älskar dig bästavän glaad! :)<3

2009-11-13 @ 08:52:47
URL: http://jjohannaglaad.blogg.se/
Postat av: agnes

/agnes:)

2009-11-13 @ 08:53:22
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0