Gossip by a and j

Jag och johanna är balla. För vi är liksom uppe nu, och det är ballt. Så ja. Vi är balla. Nu ska vi iallfall stäga av datan och bädda ner i oss i sängen. Vi ska snacka gossip heeela natten lång. Ohyes. Och ni får inte veta om vad, feel the pain motherf*ckers. Menmen. Imorgon ska jag vara med johanna och kanske sanna. Jag och söderberg ska praaaaaaaaaaaata muuucho hemligsheter nu. Så godnatt och puss på er. Don´t let the bed bugs bite


Ville bara att du skulle veta lite sådär. Hur glad jag är över att ha den finaste
personen i universium som allra bästavän. Just dig som bästavän. Omg. Jag är
öööverlycklig. Hon är min och min och min so back of biiiiiaaaaaaaaaaaaatch!
Nejmen helt seriöst jag älskar dig mest bästavän och nu. Godnatt på riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0