Hemska kvällsfunderingar

Varför lever jag? Det är en fråga jag ofta ställer mig själv. Varför liksom finns jag. Ibland på kvällarna, när jag sitter själv så tänker jag ofta på det. Och undrar varför jag lever. Ibland känns det som om att det inte finns en enda människa där ute som älskar mig. Som skulle komma på min begravning, som skulle offra sig för mig, som skulle älska mig. Och just nu så känner jag den hemska känslan. Att, varför lever jag? Ingen älskar ju mig. Det finns ingen som bryr sig om jag dör så jag kan lika gärna göra det. Jag tycker själv att jag är ful, dum och inte är värd dom jag har. Jag är inte värd den kärleken dom ger mig. Jag är ful, jävligt ful. Och usch. Just nu, hatar jag mig själv. Och nej. Jag är inget emo som skär mig. Men jag har bara funderingar. Hemska funderingar. Så frågan är, varför lever jag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling.

Jag finns här för dig, vad som än händer!

Du är min barndomsvän , fattar du? vi har kännt varandra hela jävla livet , & det är nu i sjuan vi har blivit så jävla nära.

Agnes Axmark . Jag älskar dig & kommer alltid att göra det!

2009-11-07 @ 23:00:50
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

du lever för att jag ska ha en anledning att leva! okej? älskar dej mest, blodsyster. kmr aldrig lämna dej. <3333333

2009-11-08 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0