I LOVE U

Tja. Agnes har inte bloggat på ett tag så jag passar på att gästblogga lite. Men jag tänker inte sitta och skriva direkt vad jag gör om dagarna för att det är inte intressant. Ni ska bara veta att Agnes Axmark är verkligen en helt underbar person. Hon och jag har kännt varandra i 13 år nu och jag har jävligt många underbara minnen med dig. Du vet vårat skämt som bara vi får göra? Jag tänker inte skriva det här för det blir för pinsamt, men jag kan ge er en ledtråd och det är .. näsa. Ja, jag och Agnes har aldrig riktigt varit normala. Jag älskar dig otroligt mycket och det menar jag. Lämna mig aldrig för jag klarar mig inte utan dig.
Agnes Axmark <3 Emma Malmquist.

                              
                                                                Våran låt.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: agnes

aaaaaaaaaaaaaaaaw, älskling då!

Man blir alltid lika glad av dig.

Föralltid och alltid bästavän<3

2009-11-21 @ 19:39:10
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0