Klockan är 22.26 och jag är dötrött

Kanske är något fel på mig? Vem vet. Jag kanske har tröttasjukan eller något. Jag har ju somnat bara sådär flera veckor i rad nu. På konstiga ställen också. Som på matbordet när jag pluggade, sen somnade jag på golvet. Mitt på golvet i vardagsrummet somnade jag. Bara sådär liksom. Man börjar ju fundera. Det finns iförsig en förklaring till att jag är trött nu iallfall. Jag och johanna var uppe till 4 igår, och vakna till typ kvart över 4, halv 5. Så det är inte så konsigt att jag är trött nu. Vi höres imorgon. Nu måste jag verkligen sova. Eller iallafall gå och lägga mig. Och borta tänderna. Lalala. You sexy bitch. Herre min gud så jag bablar på. Men Im pratsam, so back off bitch!

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: haha okej, fin blogg ! ;)

2009-11-14 @ 23:22:01
URL: http://emmahlundin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var ju inte så bra, det är ju mycket fester i sjuan!

2009-11-15 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0