min agnes "syster" axmark

Agnes, du kan aldrig fatta hur mycket jag verkligen älskar dig. vi är som mer än systar. dig kan jag verkligen prata allt om. jag kan alltid lita på dig. jag saknar dig sjukt mycket redan och det har bara gått runt två dagar. då fattar du & jag att vi inte klarar oss utan varandra. jag känner mig tom utan dig. det känns inte lika roligt att komma till skolan. du är min höjdpunkt i livet. du får mig att vilja leva. du får mig från att mhå som sämst till att må som bäst. jag klarar mig inte utan dig. du är ett av det som jag inte kan leva utan. du är som en drog för mig. jag måste vara med dig hela tiden för att må bra. vi har så många minnen redan. alla våra danser, alla våra skämt & alla våra låtar. 21 guns, bert & hit the floor. några av alla våra låtar. jag glömmer aldrig allt vi har gjort. minns du bion med dig. sommaren med göran, det var sjukt roligt. våran ticks. jag är så sjukt glad att jag har dig. en sån som man kan prata allt om, en som man kan dela allt med, en som man alltid har roligt med. en som dig. agnes <3 johanna. så ska det alltid att vara. oavsätt vad. jag kommer verkligen alltid att älska dig. jag kommer aldrig släppa din hand gumman. du är guldvärd. agnes, snälla. ta åt dig. även om du inte kan läsa detta just nu. men jag hoppas du fattar att du är mitt allt. lämnar dig mig, lämnar jag världen. jag menar det verkligen. jag lever inte utan dig. det går bara inte. antingen så lever jag med dig, eller så lever jag inte alls. jag älskar dig agnes syster. du & jag föralltid, jag älskar dig mest, tvivla aldrig på det, för det ska alltid vara vi. det vill jag. att vi ska splittras är det verkligen sista jag vill i mitt liv. jag kommer alltid att vara vid din sida. även om det är mitt i natten så kommer jag alltid att finnas här för dig. snart börjar desperete, våran program. vi brukar alltid smsa då, & kolla så att vi kollar på det. men nu kan jag inte det, jag saknar dig skit mycket älskling. snälla kom hem, ni kanske tycker jag verkar skit töntig för det har bara gått ca två dagar utan dig. men fatta att jag saknar min alldeles bästa och egna syster mest. agnes, jag älskar dig mest. kanske inte från vaggan, men absolut till graven
syster, bästavän, soulmate & tvilling. ta åt dig av allt! Jag älskar dig mest, bara från din syster / Söderberg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0