Svar på tal biatches!

Ellet om I am a härmapa:

Vad tycker du om 7an ?
Vem gör dig alltid glad ?
Vem är den absolut bästa ELLET du känner ? :D <3

Svar:
1. Jag tycker 7an är bra på ett sätt. Jag har fått många nya vänner, men skolan suger.
2. Någon som verkligen alltid gör mig glad är många
3. Hm.. Svår fråga där. HA HA, det klart att det är du HM fettinger. Skämt åsido
 
johanna om I am a härmapa:

ditt bästa minne?
någon du gillar?
nämn 3 bästavänner?
johanna<3agnes, föralltid, right?
att du bara har en äkta vän, eller att du bråkar med dina bästavänner om exakt allt hela tiden?

Svar:
1. Jag har många bästa minnen, men ett av dom är när jag var på get smart med massor.
2. Jag gillar många, men inte på kärlek
3. Ohno, det kan jag tyvärr inte göra. Jag har massor!
4. Tills den dagen jag dör<3
5. En äkta vän.

  emma om I am a härmapa:

beskriv mig med 5 ord.
Vet du Agnes , att du betyder faktiskt jävligt mycket för mig & du kommer alltid att göra.
Förlåt för idag , du vet vad :( jag ångrar mig.
JAG ÄLSKAR DIG!!

Svar:
1.Bäst, roligast, sötast, underbarast och bästavän
2. Tack äääälskling, samma.
3. Det är chillpill bebis
Jag älskar dig också.

  kling. om I am a härmapa:
 
har du strulat?
hur många har du vart tsm med?
vem var den första i sånnafall?
skulle du byta ut en vän mot en kille som skulel göra absolut allt för dig, och som du skulle leva med resten av ditt liv?

Svar:
1. nope
2. Jag vet seriöst inte.
3. säkert någon på dagis som inte var seriöst!
4. det beror på hur bra relation jag har med den kompisen. men kompisar före killar, alltid!

  söderberg om I am a härmapa:

Visste du att jag älskar dig mest?
Visste du att du är min bästa syster?
Har jag sagt att jag verkligen inte klarar mig utan dig?
Johanna <3 Agnes, ett föralltid? visst?
<33

Svar:
1. Visste du att jag älskar dig mer?
2. Visste du att du är min bättre än bästa syster?
3. Har jag sagt att om du lämnar mig, dör jag?
4. Det kan jag svära på. Jag älskar dig sis

  killen om I am a härmapa:

får jag chans på dig? 1=ja 2=nej 3=vet ej

Svar:
Hej desperata "killen" som skriver samma fråga 2 gånger och som är felicia. Det klart du får älskling.
 
Anonym om I am a härmapa:

vem är din BFF?

Svar:
Jag har många. Min mina 2 allra bästavänner är Matilda och Johanna S. Men jag har måååånga fler.
 
Anonym om I am a härmapa:

vad gör du när du har tråkigt?

Svar: Jodu, jag sitter och stickar. Du själv?

Anonym om I am a härmapa:

vem är du kääääääär i?

Svar: Dig såååååååååklart! :)

Anonym om I am a härmapa:
 
vad ska du plugga på gymnasiet?

Svar: Jag vete fan, det är ju ett tag dit.

F om I am a härmapa:

visst tycker du att felicia är bäst i världen? puss lillemor

Svar: Ja, det är klart jag tycker! Puss

Hoppas ni fått svar på era frågor nu. 
Puss på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0