Världens bästa pappa

Jag ville bara säga till er att min pappa, är seriöst världens bästa pappa. Han finns alltid här för mig i alla lägen och är alltid lika glad och snäll. Varje dag jag frågar honom om han kan köpa något så gör han alltid det. Han ger mig alltid nästan allting och gör sitt bästa och kämpar för att jag ska ha det bra. Han bjuder mig på italienresa. Han går upp på morgonen klockan typ halv 7 bara för att fixa frukost till mig. Fast han börjar typ 11 så går han upp då och frågar mig vad jag vill ha till frukost. Sen när jag kommer så har han alltid gjort precis det jag ville ha och tänt ljus. Varje kväll så kommer han och frågar mig om det är någonting jag vill ha. Och sen ger han mig massage. Han försöker alltid att få mig på bra humör när jag är ledsen eller mår dåligt. Han ville tillochmed köpa nya kuddar när mina kompisar skulle sova här. Han gör alltid god mat för våran skull. Han är seriöst något av det bästa som hänt mig. Och utan min pappa lever jag inte. Jag älskar dig mest pappa, och kommer alltid att göra. Tack för allting, precis allting du gjort och gör för mig. Tack för att du är den bästa pappan som finns i världen.
Ni får kalla mig precis vad ni vill, jag bryr mig inte. Men min pappa är en av mina bästavänner. Sådeså.


Kommentarer
Postat av: Söderberg

aaaaw, vad gulligt! :)<33333

2009-11-21 @ 21:44:30
Postat av: emma

Din pappa är seriöst världens snällaste pappa jag vet. Du får hälsa han det! :)

2009-11-22 @ 10:26:51
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/
Postat av: veronica

Världens bästa morbror också, sitter faktiskt bredvid honom på bilden .. hihi! puss

2009-12-13 @ 17:39:17
URL: http://puckoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0