Den bästa tiden i mitt liv

Okej, nu kommer ni säkert tycka att jag är helt sjuk. Men nej tyvärr. Eller som tur är så är jag inte det. Men den bästa tiden i mitt liv är fjortistiden. Det var så sjukt kul. Det var inte lika kul att man rökte och drack. Eller att man hängde i centrum exakt varje dag. Eller att man fick världens dåligaste rykten. Eller jag vet inte vad som hände er men allt det jag har nämt nu hände mig. Men det var verkligen den roligaste tiden i mitt liv. Vi hade alltid så sjukt kul varje dag. Jag och matilda satt och snackade om det förut. Om hur kul vi hade, hur bra det var, hur mycket nya glada människor man träffade varje dag. Det är helt sjukt. Ni tror säkert att jag är helt sjuk nu. Men nej. Det är jag inte. Jag bara tänker tillbaka på minnen. På den bästa tiden. Det var då jag hade som roligast. Och jag saknar det.. Jag hade inte många bilder på den här datorn. Haha, pinsamt! Men det gäller att bjuda på sig själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0