Förlåt för sjuukt dålig uppdatering

Sha sha, mina älsklingar. Hur mår ni idag? Själv mår jag skit. Och det är jag nog inte ensam om. Vi sov nämligen hos malou igår. Jag, flisan, söderberg, emma, glaad, linn, malou och lina. Det var sjuuukt kul. Men det hände lite grejer. Okej, först kom emma och söderberg till mig. Jag fixade mig, vi drog till huddinge. Åt på donken, köpte ett skärp. Vi gick till coop, träffade flisan, malou, glaad och linn. Vi handlade mat, duktiga som vi är. Tacos. Vi köpte också ägg. Vi tog med matvagnen och körde genom centrum. Gissa om vi fik blickar, och några var dom inte heller. Men jag träffade matilda och nickan. Sen vidare till videoaffärn och gyrde skräckfilm, 3d. My bloody valentine. Med 3d gladögon. Sen till malou. Lagade mat, åt och pratade. Mysigt. Sen drog vi till stenmo, sen källbrink och sen tog vi bussen till visätra. Där köpte vi energidryck. Och massor av godis. Vi drog sen hem till malou och lämnade grejerna. Sen ut och gick bus eller godis. Vi äggade en antal hus. Men vi fick också ta konsekvenserna. Det kom en full gubbe osm hotade med att döda oss om han såg oss igen. Gissa om vi blev rädda. Vi sprang. Och sprang. Sen gick, ja gick vi till visätra. Och sen till malou, kollade på filmen. Den var läskig som fan. Jag, flisan, emma och söderberg sov inte en blund. Vi var vakna all the time. Vi är sååå coola. Jag har varit vaken sen halv 9 igår. Gissa om jag är övertrött. Vi hade kul som fan och vi måste göra om det. Tack malou för vi fick sova hos dig. Och tack era underbara tjejer, för en underbar kväll! I love u


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag var också vaken hela natten! sov typ 10 minuter, men jag var ju ändå vaken hela natten..

2009-11-01 @ 16:40:34
URL: http://jjohannaglaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0