Godmorgon era rumpnissar

Godmorgon, som sagt var. Jag hade en äcklig dröm inatt. Eller rättare sagt. Jag drömde om en äcklig person som jag hatar från botten av mitt hjärta. Han har bara gjort dåliga saker och svikit mina vänner. Han är en player och alla som läser det här vet nog vem det är, eller? Han var i våran skola en dag och hälsade på. Skulle jag ha varit honom skulle jag aldrig i hela mitt liv gjort det. Om man säger såhär, han blev inte så välkommen. För i stort sett alla hatar honom. Alla 7or. Som vet vem han är. Men jag tycker inte alls synd om honom. Men idag ska jag träffa the love of my life. Johanna Söderberg. Min älskling, min soulmate, min bästavän, min syster, min bebis, min tvillingsjäl. Jag älskar henne mer än ni någonsin i hela ert liiv kan ana. Hon ska komma till mig typ tolv. Så, jag kanske borde äta nu.. Så.. Puss på er mina älsklingar så hörs vi senare! När jag fyllde år, gjorde hon en världsgullig tröja till mig. Hon är ju för söt. Och såklart så sover jag i den varje natt och drömmer om dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0