Hemma nu sötisar

Yes, hemma nu. Kom på att ni inte ens vet att jag har varit ute. Men jo, det har jag faktiskt. Flisan ringde mig och frågade om jag ville träffa henne och emma. Och självklart ville jag träffa mina 2 galningar. Skämt åsido. Men dom är galna, på riktigt. Aja, hursomhelst. Jag åt, träffade dom. Vi stog och dansade på en bänk framför människor som gick förbi. Det var.. Skitkul. Vi dansade till den här, skaka din rumpa baby du vet att jag vill ha dig när du dansar sexy sexy mama. Osv. Vi dansade där ett tag, tills jag fick ett sms av ellet där det stog att vi kunde träffa henne, malou, elvira och glaad. Och det gjorde vi också. Vi mötte dom och sedan mot huddinge. Träffa matilda och satte mig och snackade med henne. Gud det är helt sjukt hur mycket jag saknar henne. Vi är ju trots allt systrar vad som än händer och kommer alltid att vara. Och jag älskar henne. Menmen. Sen drog bort från centrum och till båtparken. Rullade lite i löv. Det var också.. Kul. Sen drog ellet, elvira, glaad och emma. Då var det bara jag, malou och flisan. Vi satt och pratade och så. Det var mysigt. Men kallt. Sen drog vi alla hem. Och nu ska jag titta på Greys. Hade heeelt glömt bort det. Fan också. Det har redan gått 26 minuter.. Amen vi hörs. Puss på er mina älsklingsläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0