Jag kallar det tidsfördriv

Bakgrund: Jag och emsan sötnos
Ringsignal: Bitch (MICCHO)
Hur mycket batteri har du just nu?: 24%
Vem ringde du senast?: Matilda sis
Vem ringde dig senast?: Dolt nummer (flisan)
Vad står det i ditt 5te sms?: haha, kommer du ihåg, get smart? :)<3
Vem skickade det 12 smset?: johanna sis
Vad står det i 8nde mottagna sms?: Okej<3 Vad gör du?<3
Vad står det på ditt 32ra mottagna sms?: nice nice, vad gör ni? :)<3
Vad står det i ditt första skickade sms:? Yes :) <333
Vem är på 13 plats i kontakterna?: emma s
Vad har du för kontakter på J?: jaqueline, jjulias@, joar kemi, jocke lång, johanna sis, jonsson&julia bebe
Vad står det på din anteckning?: Du älskar mitt snor och jag älskar dig. (matilda skrev) HA HA

Tyckte den här bilden passade till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0