Johanna Söderberg

Okej, allt från början. Första gången jag såg dig var den 19 augusti 09, det var en Onsdag, inte alls länge sen. Och det var absolut första dagen, då bara halva klassen var där, den dagen vi skulle fylla i massor av papper med sina päron och då vi skulle lära känna varandra. Det var första och andra gruppen. Både du och jag var i andra. Jag kommer ihåg allt som om det var igår även fast det inte var så länge sen, menmen. Du hade med dig din pappa och jag min mamma. Du satt ganska nära mig, jag bara visste redan då, att det skulle bli du och jag. Och voila så redan andra dagen så klickade vi direkt. Jag kommer ihåg vad du hade på dig och allting. Det var andra eller tredje dagen som alla hade hittat varandra. Vi var redan som små grupper, utom du, jag, linn och johanna. Det var då vi började hitta till varandra, sen blev vi bara tightare och tightare, och då bildades "Fantastic 4". Då var det vi 4 mot resten, då började folk störa sig på att det var vi och dom kände sig utanför. Men icke sa nicke, det brydde vi oss inte så jötte mycket om, eller vi brydde oss men vi lovade varandra att hålla ihop vi 4, vad som än händer. Men folket blev surare och surare, och kände sig mer svikna för varje dag som gick. Tillslut började "Fantastic 4" glida isär. Då blev det mer johanna& linn, och du & jag. Då blev vi tightare och tightare, vi sov över typ varje helg. Det var sjukt kul. Och vi bara blev tighare och tightare hela tiden. Tillslut blev vi bästavänner och märkte samtidigt att vi var sjukt lika, och blev då tvillingsjälar, och kände att vi kunde lita på varandra. Blev då systrar. Och här är vi idag, vi har bara känt varandra sen den 19 augusti. Och ändå är vi typ oskiljbara. Det är helt sjukt hur fort det kan gå, men med dig har jag alltid lika kul, jag kan prata med dig om allt och jag litar på dig till 110%. Du är helt underbar och om du lämnar mig dör jag. En text säger ingenting mot hur mycket du betyder. Men du ska veta att antligen så lever jag med dig, eller så lever jag inte alls! Jag älskar dig mest Johanna Söderberg, tvillingsjäl, syster och bästavän!


Den här bilden togs den 29 oktober, en dag jag aldrig glömmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0