Nehepp

Nehepp, det blir inga vänner idag. Jag kommer då antagligen bara sitta hemma och uggla hela dagen lång. Eller, kanske inte. Vi får helt enkelt se hur det blir. Chattade alldeles nyss med min mamma på msn. Ja, jag sa. Min mamma. Omg. Haha, jadu. Menmen. Jag ligger fortfarande i pyjamas i soffan med datan och självklart mobilen. Ska fixa mig nu, packa och sedan röra mig mot mamsen. När jag kommer dit ska jag ha spa. Japp. Det bestämde jag just alldeles precis nu, på sekunden. Det ska bli nice. Att fixa naglarna och så, just nu ser dom förj*vliga ut. Men det ska det bli ändring på nu, snart. Dvs om jag kommer upp ur soffan. Aja, mera bloggning blire sen. Hos mamsen.
Puss på er

Jag saknar dig för den du var, inte den du har blivit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0