Ta åt dig!

Agnes, vi har faktiskt inte känt varandra så länge. vissa är såhär tajta som vi är nu när dom varit vänner i typ 4-7 år, men vi har bara känt varandra i ca 71 dagar för att vara exakt. det är så himla skönt att ha en vän som dig. en sån som man kan prata med om allt, du är alltid lika snäll, alltid lika glad, alltid lika possetiv & alltid lika älskad av mig. redan från första dagen i skolan såg jag på dig att du var något med dig speciellt, redan andra dagen började vi smått prata. jag kände att det faktiskt började få en mening att gå till skolan. varje morgon hälsade du på mig & ju mer och mer vi pratade visade det också hur lika vi var. vi gillar nästan exakt samma saker, vi gör nästan samma saker, vi har exakt samma klädstil, vi gillar för det mesta allt som båda gillar. redan efter en vecka kallade vi varandra för systrar. jag är verkligen jätte glad över att jag har dig. att jag har dig som vän betyder mer än vad du tror. jag har aldrig haft sånnahär känslor för någonannan förut. aldrig dom här känslorna, vi är som gjorda för varann. nu efter bara några månader är vi med varandra nästan varje helg, sover över. det är alltid lika roligt med dig. skit, haha, jag har redan massa minnen med dig. minns du, när vi var inne på coop och vi stog vid chipsen och började dansa och det gick en tjej förbi. haha, skit vad hon log, hon små garvade åt oss. sen när hon inte var där dansade vi inte alls, sen när hon gick förbi igen, när vi inte märke det och jag skrattade sådär cp, som en häxa! då fnissade hon till. gud, vad roligt det var. eller minns du, abel. haha, våran bästavän. när jag ba: vad hette han nu igen, abel? och du bröt ut i gapskratt och ba: nej, han heter albin. skit, vad roligt det var! idag då, när vi var inne på coop, vårt stålle ungefär. när jag villeha kexchoklad. haha, när tre-fyra stycken åkte ner på golvet, då tog jag upp dom och sen efter ett tag åker dom ner igen, och igen, du ba: söderberg, nu får du ta upp dom. det kanske inte verkar så roligt, men det var bara för att vi har ganska tråkig humor. när vi firade min födelsedag, det var jätte gulligt av dig. våra bästishalsband, våra ringar, agnes. vi måste gifta oss snart! det känns som om vi känt varandra minst i tre år. men nej, mycket mindre än det. jag älskar dig så sjukt mycket agnes axmark. du är det bästa som hänt mig. antingen lever jag med dig, eller så lever jag inte alls. det vet du, och det hoppas jag att du vet. jag hoppas också att du förstår hur mycket jag älskar dig, hur mycket jag bryr mig om dig, hur mycket jag skulle sakna dig om du försvann. du är som min andra halva älskling. du är mitt allt och jag älskar dig sjukt mycket. det kan fan, ingen, verkligen ingen ändra på! du har den bästa platsen i mitt hjärta. ingen där heller kan ta den platsen, även om det kanske kommer sluta vara vi någon dag som jag aldrig jag hoppas kommer hända. även om den dagen inträffar så kommer du ändå att föralltid stanna kvar i mitt hjärta. Jag älskar dig Agnes Axmark, det ska alltid vara du och jag! jag kommer aldrig att släppa din hand, för den är för värdefull. så, jag hoppas du förstår att du är bara MIN syster, jag kommer alltid att älska dig. jag älskar dig skit mycket gumman. du & jag mot världen. ett liv att dela med dig känns så rätt!jag skulle kunna skriva hur lång text som helst om dig, men då skulle jag aldrig kunna sluta, så det är bäst att jag gör det snart! Men bara för det så betyder det inte att jag inte gillar dig eller älskar dig. men agnes, du får aldrig glömma att du är grymt älskad soulmate, bara från din alldeles egna syster / Söderberg


Made by: Söderberg

Kommentarer
Postat av: agnes

Tack för allt. För att du finns. Du är något av det bästa som hänt mig. Vad som än händer så finns jag alltid här. Du ska aldrig tvivla på oss. Jag älskar dig 904908´8+1571+2378+57+2´374+52380x28303048400. Ta det gånger 379034835+347+43 så kommer du ändå aldrig någonsin få fram svaret på hur mycket jag älskar dig. Du är min soulmate, min syster, min tvillingsjäl, min fru, min bebis, och sååå mycket mer. Jag är så sjukt stolt över att få kalla dig; Min bästavän<3

2009-10-28 @ 16:31:19
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0