Mina flickor!<3

Okej, nu ska jag berätta precis som jag känner. Jag gillar verkligen våran klass. Jag gör verkligen det. Alla, dvs nästan alla tjejer är helt underbara. Ni är alltid lika glada, och ända andledningen att jag vill gå till skolan på morgonen är att träffa er. Och skulle inte ni funnits där så skulle jag inte ens orkat öppna ögonen på morgonen. Jag vill bara att ni ska veta att jag verkligen älskar er allihop. Ni är bäst. Men vi bråkar så ofta. Våran klass är en riktig tjejklass. Sån klass som knappt kan vara 3 utan att någon känner sig utanför. Men det ska viu ändra på. Vi alla har snackat skit om någon/några. Och det är jätte vanligt bland tjejer i våran ålder. Men jag vill inte se att någon känner sig utanför och jag vill helst inte känna mig utanför jag heller. Och jag vet att jätte många har känt/känner sig utanför. Och det är skitjobbigt att veta det. Jag vill verkligen inte se någon ledsen. Och därför så måste vi göra en ändring på det här. Och fixa det så ingen känner sig utanför. Och alla har något litet fel som gör så att det blir bråk. Även fast man själv kanske inte tänker på det. Och därför så ska vi hjälpa varandra och kämpa. Kämpa för att alla ska må bra och för att ingen ska vara ledsen eller må jätte dåligt och känna sig utanför. För annars, om det inte blir någon förändring så kommer massor av oss att byta klass. Och det vill jag/ni verkligen inte, va? Så kom igen nu tjejer, dags för en förändring. Är ni med?

Men annars, bortsett från allt bråk så vill jag bara verkligen att ni ska veta en sak. Att alla ni är guldvärda. Ni är helt underbara. Och varje gång jag ser er blir jag lika glad. Tack för att ni finns och jag hoppas ni kan förlåta mig även fast jag har varit en idiot. Jag vill att ni ska se det här och ta åt er, alla av er. För ni är bäst, och utan er skulle jag aldrig ha klarat av det här/ skolan. Så tack för att ni finns och tvivla aldrig på att jag älskar er!<3
/
eran agnes
 
      
            


Kommentarer
Postat av: kling.

aw.. vad söt du är gumman,

det ska absolut ändras på!

älskar dig.

2009-10-19 @ 20:24:00
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: lina

älskling. gud du är så underbar. skit fint allt du har skrivit. och vi ska absolut ändra på allt detta som har hänt. inge mer bråk, jag är med! jag älskar er alla tjejer :) puss och kram

2009-10-19 @ 20:28:50
Postat av: emma

men älskling då ..

jag håller fan med dig , en riktigt jävla tjejklass , alltid någon som bråkar/tjafsar eller känner sig utanför.

men jag vill verkligen inte att ingen , och jag menar ingen ska byta klass , det ska ju alltid vara 7d , det är inte samma klass om någon byter.

om alla försöker så blir det bra , om man blir sur eller något , så kanske alla ska tänka efter ist för att börja skicka sms och sånt . det kommer bli sjukt mycket bättre då .

i love u , <3

2009-10-19 @ 20:32:53
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0