The love of my life, Agnes

Hej alla Agnes söta läsare, Söderberg här! Just nu ligger vi i hennes systers säng och jag gästbloggar i hennes blogg och Agnes ligger och skickar musik från min mobil. trevligt, trevligt. hittils har vi vart i centrum och lämnat en trisslott som Agnes hade vunnit på, hon vann 10 kr den lyckosten! haha, sen köpte jag lite godis och hon en paj på donken. nu gör vi ju inte så mycket, men vi ska nog snart äta lunch. börjar bli lite hungrig :) vi ska värma pizza, gottgott!
Ikväll ska vi göra lite andra saker, Agnes ska typ inte göra någonting, alla är typ borta säger hon, så om någon vill träffa henne, ring eller smsa. Nu sa hon att hon kanske skulle träffas Malou eller nått. men vem vet?
Jag ska själv åka in till slussen och träffa Olivia, vi ska kolla lite i affärer och sen ska vi möta upp några andra och äta middag. sen runt nio ska kolla på en bio inne i stan, vi ska kolla på allt för min syster. den verkar jätte bra! ;)
Nu ska vi geeka framför Super Mario, mitt och Agnes spel. hennes syrra och Agnes har klarat hela spelet. men inte jag så nu jävlar, upp till bevis! Önska mig lycka till ;D
C yaa, love / Eran Söderberg

Jag älskar dig mest Agnes, det ska alltid vara du & jag. Du är bara min syster, du betyder så sjukt mycket. du är min soulmate. du får mig att vilja leva, ett liv att dela med dig känns så rätt!
Ja, som sagt, så hoppas jag att du fattar att du är mitt allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0