When love takes over

Godmorgon sweeties

Nu är jag vaken och sitter med täcke, oboy och datan framför tvn med söderberg. Mobilen är också med.
Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra, men jag fick iallafall 60 spänn av papsen till att äta. Antar att
det blir donken idag igen.. Usch, egentligen borde jag inte äta där men det är ändå nog det bästa i mitt liv.
Ett av det bästa. Haha, söderberg sov hos mig igår och min pappa åkte tidigt imorse. Men så lämnade han
en lapp där det stog: Godmorgon solstrålar, osv. Haha, gölligt! Och plus pengarna. Najs. Men jag kan berätta
lite om vad som har hänt i veckan..

Onsdags: Kling tog hål hål i örat, något hemskt pinsamt inträffade. När vi var i salongen så såg vi en vi hatar som heter Ossie, sen så var vi typ 5-6 stycken och därför så började vi ropa, Ossie. Och garvade, sen så började vi snacka jätte mycket skit om honom och bah; ååååh, hata ossie. Blä för Ossie, osv. Men det vi inte visste var att hans mamma satt bakom oss och hörde precis allt vi sa, varenda ord. Och det var sjuuuukt pinsamt. Menmen, sen drog vi hem t mig, bara jag, johanna & kling. Dom färgade mitt hår och vips, så var jag svarthårig.

Torsdags: Jag var med emma och kling, vi drog till huddinge och köpte fika för vi skulle ha med oss fika till skolan på fredagen. Sen drog vi hem till mig och drack varm oboy med vispgrädde och pratade. Senare träffade jag och emma malou och var ute på kvällen.

Fredags: Jag var med emma och flisan, sen åkte vi till huddinge och träffade lina och söderberg på donken. Sen var söderberg med oss och vi drog till flisan. Vi åt där och kollade på duplex, flisan färgade emmas hår och vips var hon mörkbrun. Efter det drog emma hem och åt. Jag, flisan och söderberg drog vidare till Utsälje, där 3 stycken gick halloween, en pappa och två barn. Pappan var den enda jag såg i början och jag trodde det var någon galning för han hade värsta äckliga masken och sprang efter mig och flisan, sen snubblade flisan på ett berg. Men snälla, dom gick en vecka för tidigt. Inte undra på att man blir rädd. Sen drog vi iallafall t gårn och det var inte öppet. Vi var lite för tidiga men ändå så trodde vi att dte inte skulle öppna. Så vi drog till bussen, när vi väntade på bussen skulle vi ta kort, men det var mörkt så jag såg inte att dom låg ner, jag sprang ut i vägen och ramlade på flisan.. Jag började blöda skit mycket och flisan skrapade upp sin hand och vips, så var vi blodsystrar. Senare tog vi bussen till huddinge och var där ett tag, söderberg blev hämtad och vi drog och mötte emma. Sen träffade vi Marko och hans kompis. Det.. var.. Sjukt tråkigt. Och kallt. Men sen drog vi och på stenmo träffade vi my, johanna och ellet. Men sen hem till emma och hämta saker. Och sen till mig, och så sov hon hos mig.

Lördags: Jag och emma vaknade runt 10, vi fixade oss och träffade sedan my och johanna i huddinge. VI tog helium ballonger och det var sjukt kul. Jag älskar helium. Sen mötte jag söderberg och vi var hemma, åt på donken och fick värsta historien om en daimgodis. Vi träffad johanna och var med henne på kvällen, sedan kollade vi på film och pratade tills vi somnade. Som vi har gjort varje gång vi har sovit över. VI har sovit över 7 gånger nu. Det är ballt!

Ja, det var några dagar, läs om ni inte har något liv. Precis som jag som skrev det.
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Somebody som har din msn (:

Söt ;)

2009-10-25 @ 21:29:19
Postat av: ellet

jag läste, ajg har inget liv ! :D

2009-10-25 @ 21:48:32
URL: http://kkristiansen.blogg.se/
Postat av: diana'

fin due :)

2009-10-26 @ 22:44:44
URL: http://dejaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0