Hat hat hat

Jag skriver verkligen inte det här för att få uppmärksamhet, utan för det är flera som frågat vem jag hatar så mycket. Och det är jag själv som jag hatar. Jag hatar allting med mig själv. Och fortfarande så säger jag inte det här för att få uppmärksamhet eller för att folk ska tycka synd om mig. Utan för att ni ska få veta att jag inte hatar er. Jag har alltid haft dåligt självförtroende. Jag har alltid klagat på mig själv. Jag har alltid sagt till mig själv att jag är ful. Aldrig har jag sagt till mig själv att jag är fin, eller ser bra ut. Jag skulle aldrig kunna ställa mig framför spegeln och säga; fan vad bra jag ser ut. Jag har väldigt dåligt självförtroende som ni kanske har läst nu, och det vill jag inte ha. Jag klankar alltid ner på mig själv. Säger aldrig att jag gjort någonting bra. Jag skapar alltid bråk, jag gör alltid bara fel. Jag är en dålig person, klagar på kompisar, snackar skit. Jag helt enkelt förtjänar inte ett liv, kommer nog inte blogga på ett tag.  Jag måste bara tänka nu, jag förstår bara inte.Jag förstår inte hur man kan hata någon så mycket som jag hatar mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0