Jag älskar dig emma

Sitter i skolan just nu, med min muppklass. Vi jobbar 2 och 2 på ett "projekt" om en valfri artist. Jag jobabr med världens bästa emma och vi har micheal jackson. Den bästa som finns. Sådeså. Fast vi jobbar inte så mycket.. Ingen jobbar. Utom några. Idag ska jag vara med emsan, vi ska till huddinge och träffa matilda. Skyldig henne pengar. Sen ska vi träffa felicia och så. Fast vi ska träffa felicia vid typ 5? Så jag vet inet vad vi ska göra hittils med något hittar vi alltid på. Jag är skyldig matilda 30 spänn och sen har jag 40 andra. Och linn är skyldig mig 50. Men hon glömde sitt kort med 300 på hemma. Linn är en orangutang utan hjärnceller. Eller kanske 1. Men jag älskar henne sjukt mycket ändå. Och kommer alltid göra det! Men nu måste jag "jooooooooobba". Puuuuussaar på er mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0