agnes hjärta emma

emma malmquist, jag vill att du ska förstå att du är en av dom bästa jag har. Jag vill skriva den här texten bara till dig för att du ska förstå lite bättre hur mycket du betyder för mig. Du är en av dom dyraste ägodelarna jag har, du är en av dom som står mig närmast hjärtat. Jag vill säga tuuuuuuuuuuuuuuuusen tack för att du finns på denna stora feta jord . Jag vill säga ett stort tack för att du alltid finns här vid min sida, för att du alltid finns här så jag kan prata med dig. Jag vill att du varje dag som går ska tänka på hur underbar du är. Jag vill att du ska tänka på hur mycket jag älskar dig. Du får aldrig någonsin lämna mig, aldrig. För då skulle jag bli förkrossad, bara en stor pöl av tårar som ramlade ner på golvet för ett berg och dog. Drunknade faktiskt. Så nej, lämna mig inte. Du är en av dom jag känt längst.  Skulle du stå vid en bro, och skulle tänkt hoppa. Så skulle jag faktiskt inte hoppa med dig. Eller stå där nere och ta emot dig som alla alltid skriver i sina jävla texter. Nej jag skulle faktiskt sprungit till coop och köpt en marabou mintkrokand, sattit på "våran låt" och börjat sjunga och dansa för dig. Jag skulle övertalat dig att inte hoppa, jag skulle gråtit och gått ner på mina knän och sagt hur mycket jag älskar dig och att jag inte vill förlora dig. Sen skulle jag suttit och rabblat upp alla våra 4839743 minnen. Om och om igen. Och bett till jesus att du skulle gått av bron, skulle du gått av bron skulle jag sprungit fram till dig, gett dig maraboun och gett dig en stor fet bitchslap för att du var så dum och tänkte hoppa. Sen skulle du fått en till och till sist så skulle du få, en stor, fet, mäktig, lång, dreglande och gudårande puss. Och sen skulle jag sagt, jag älskar dig bästavän.


Kommentarer
Postat av: emma

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-26 @ 20:22:51
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0