Allt för dig emma

Hej! Sitter hemma och jag har inget liv. Det är en fredagskväll och jag sitter hemma själv framför datan och spelar copter. Jag har inget liv på riktigt. Någon, ge mig ett liv? Men jag får inte gå ut för mamma, ååh. Jag dör här inne. Jag har inte gjort någonting idag.. Varit i skolan, vi blev såklart utskällda av våran lärare för det där med svampen. Han hade sagt att det var hans värsta lektion han haft. HAHA! Men, såna är vi. Sådeså. Jag gör fortfarande ingenting, kollar lite på family guy. Och naaada more. Jag ska snart mysa ner mig i soffan och äta glass. Peter Griffins haka ser ut som en rumpa. Ifall ni ville veta, kände att det här blev tråkigt och önödigt. Men det ju bara för emmas skull. Langar en gammal bild på mig som orange/gul hårig


Kommentarer
Postat av: emma

sötnos!

2010-01-15 @ 21:07:24
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0