Buenas noches

Nu är jag hemma igen. Men tyvärr inte lika skönt tangentbort men helt okej. Imorgon är det skola, och jag skulle ha gjort klart min bokrecension vilket jag inte har gjort för min lärare har min bok. Too bad for her. Jag ska vara med fisen imorgon och jag vet inte vad vi ska hitta på men någonting roligt hittar vi alltid på. Imorgon har jag spanska för första gången på typ 1 månad? Känns det som iallfall. När jag kom hem från mammas jobb så gjorde vi varm choklad och åt typ något. Ser fram emot en ny dag i morgon, nya tag. Med gympa, spanska, svenska. Yes. Juste, jag glömde en sak jag lovat några. Jag måste bara säga att johanna och kling gjorde min dag flickor. I love u


 Jag älskar dig jätte mycket. Alltid du&jag bebis


Kommentarer
Postat av: johanna

hih, och du gjorde mig ;)<33

2010-01-12 @ 08:06:17
URL: http://balluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0