Closer, come closer

Shaaashasashasha, sitter hemma hos söderberg och lyssnar på lady gaga, me love. Jag ska sova här inatt som jag skrev i mitt  förra inlägg. Vi har bakat kladdkaka, som är är kungar på. Deni, den var delicious. Och vi har kollat på film, helenes små underverk. En av mina favoritfilmer, har sett den 2903840 gånger. Men den är  alltid precis lika bra. Bara att jag sa till söderberg bah; Ååh, det här är skitkul. Hon bah; haha okej. Sen när det kom så garvade jag inte ens. Hon ba; men du skrattade ju inte ens. Och det var för att jag har sett den 2903840 gånger. Nu är det en ny låt på radion, foooooorever young, i wanna be forever young, do you really wanna live forever, forever and ever? Yes i will:) Jag är en mupp, precis som min syster. Fast hon är en större mupp än mig. Sådeså. Alltså inte min riktiga syster, utan söderberg. Hon är en stor mupp, som jag älskar typ mest på denna feta muppiga jord. Nu ska vi draaaaaaaaaa, men kommer blogga snart igen. Hennes knappar på datan är jätte sköna. I forever young låten så kommer JC och rappar nu? Weeeeard. Det passar liksom inte ihop. Södebrberg sjunger finfint nu. Hon är duktig på att sjunga. Jag ska sova här som sagt var, och äta här också. Vi ska äta kycklingklubbor oc potatiskroketter. Säger söderberg. Ifall ni ville veta. Nu blev det en nu låt, en låt jag älskar. Clooooooooooooooser.  Kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyss


 Peeeeeeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0