En lång dag

Hej mina älsklingar! Nu är jag hemma från en lång skoldag. Hände ganska mycket som jag inte tänker berätta här på bloggen. Idag hade vi typ svenska, som faktiskt gick bättre än jag trott! Vilket var skönt. Sen hade vi typ musik, där vi sjöng Michael Jackson- beat it. Och jag och emma bara kollade på varan eftersom det är min och emmas idol. Vi fick ett "projekt" som vi skulle göra nästa vecka. I stort sett så jobbade alla 2 och 2. Jag och emma jobbade. Vi skulle göra ett "projekt" om någon artist man gillade. Och skriva massor om den. Jag och emma valde ju såklart Micheal Jackson så det ser jag fram emot. Vi ska jobba i datasalen och då kan man ju göra lite annat. Åh, så busig jag är;) Men aja, jag hade typ engelska, mentor och lite så. Hörs seeeen.


Saknar allt som har med det där och göra, kanske nästa år emma. Du&jag?:)


Kommentarer
Postat av: johanna

hihihohohaha, I hate svenska (a)

2010-01-11 @ 18:37:18
URL: http://balluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0