Muusik

Hola, bloggar från skolan nu. Sitter i datasalen med hela feta klassen och skriver uppsatser. Vi har musik och där har vi fått ett "projekt". Vi ska skriva en uppsats om någon speciell artist. Jag och emma jobbar tillsammans och självklart så valde vi micheal jackson. Våran idol. Men nu mååååste jag dra, min lärare sitter vid datan brevid mig och kollar all the time. Så vi hörs när jag är hemma igen. Puuuuussar


Tack för att du finns, för att du alltid ställer upp för mig. För att du är den enda
som alltid kan förstå hur jag mår. Jag kan verkligen lita på dig till 29394390%.
Jag vill bara att du ska veta att du alltid kan prata med mig och att jag lyssnar.
Du och jag genom eld och vatten. Jag älskar dig sjukt jävla mycket emma.
Agnes<3 Emma
Föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0