Plyyyyyyyyygga suger

Dags för mig att plugga nu.. Jag har engelskaprov på onsdag, inte pluggat ett piss till det. Sen har jag min "saga" vi skirver i skolan som är klar men min lärare sa att jag skulle skriva om slutet men jag pallar verkligen inte det. Sen har jag min bokrecension som skulle vara klar typ 2 veckor sen men den är kind of klar. Men inte helt, eller asså jag tänker inte skriva mer, men jag har inte med allt man skulle ha med så jag hoppas inte min lärare förhör mig på boken muntligt för jag har inte läst den.. PANIK! Men jag hoppas jag klarar mig, juste. Mamma köpte också ny comviq till mig idag! Vilket var bra för jag hade no cash. Nu mååååste jag plugga lite till provet, inte göra någonting, packa väskan, fixa kläder och sen blire myyys


 En sån bästavän som dig borde alla ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0