Tack världens bästa amanda

Amanda har fixat min blogg, och nu är den mycket finare. Tack som fan amanda! Hon är skit bra på designer. Så alla vet. http://amandalouis.blogg.se. Och nu ska jag börja blogga på riktigt. Mycket också. Eller jag ska försöka iallfall. Jag har världens bästa pappa. Jag frågade honom ifall han kunde köpa ben&jerry´s och det gjorde han. Kom nyss in med den till mig och nu är jag 100 gånger fetare. Wiho. Imorgon är det skola och vi har svenska. Som numera är mitt hatämne, för att vi alltid har så jävla mycket läxor i svenskan. Idag har jag skrivit klart min "saga" som suger. Och nu måste jag göra en bokrecension om en bok jag inte läst. Jag dör. Min käre broder är här på besök med sin polare martin. Nu ska jag göra min efterlängtade bokrecension och sedan sova. Hörs imorgon med massor av uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0