En lååååång dag

shu shu bitches! Jag är hemma nu och har varit det ett tag. Hade typ den sjuukaste dagen idag i skolan. Vi hade en vikarie som heter carl johan, även kallad cj, och svampen av oss. Han hatar att bli kallad svampen och varje jävla gång någon säger det kommer han fram till den personen och skäller ut den, säger typ saker som; kalla mig inte svampen, jag har blivit kallad det sen jag var såhär *visar med handen* liten. Man typ baah; eeh? okej, all i want to say is that, we dont really care about you. Svampen. Haha, men hur som helst. Min lärare skulle iväg på någonting idag, vem vet vad? Och då hade vi en vikare. Vilket var svampen. Jag hatar svampen. Han pratade bara engelska all the time, och vi fattade inte ett papper vi skulle göra, men såklart kunde han inte förklara så någon fattade? Så började diskutionen. Och sen fortsatte det bara, han tog fram sin jävla mobil och började hålla på med den. Vi bah; eeh? Varför får du ha mobil och ingen annan. Han bah; för jag är eran lärare och jag bestämmer. Vi bah; amen, dom andra lärarna säger att dom inte får ha det. Han bah; jag skiter fullständigt i dom andra lärarna. Det här är min lektion och jag bestämmer. Man bah; men eeeeh? Hallå. OOOOOOOOh. Så alla tjejer i klassen fick då damp, och satt och skrek på honom. Felicia var såklart värst, och höll på. Det är min felicia det:) Alla tjejer utom emma och bella såklart. Dom var tysta som möss, och killarna höll med svampen bara för att han är en jävla kille precis som dom jävla töntarna i våran klass som kastade snöbollar på alla oss idag. Moget? Nej. Verkligen inte. Men nog om det, mina fingar är bara halva nu för resten har brunnit upp för att jag skirivit så mycket. Jag fick en bussremsa av joel i min klass, tack joel. Jag och emma tog bussen till huddinge, bytte till badhuset, badade, skrattade, bastade, skrattade, badade, skrattade, duschade, skrattade, bastade, skrattade. Fyfan vad vi skrattade idag. Haha, bastun emma, eller madrassen, eller killen i kjiosken, eller dom små wannabesen, haha. Sjukt kul hade vi iallafall. Och sen åt vi, och mamma kom och hämtade oss vid typ 6. Juste, jag och emma ska börja på friskis och svettis. Sådeså


här svampen, är till dig. En bild på en carl johan, och en skylt där det
står; svaaamp. Inse det bara gubben, du är en svaaaaaaaaamp


Kommentarer
Postat av: Sandra

För att bli modell? skicka en bild på dig till [email protected] :) Kram

2010-01-14 @ 19:59:01
URL: http://topmodelss.devote.se
Postat av: söderberg

aha, håller med. HATAR SVAMPEN -.- <3

2010-01-14 @ 20:18:30
Postat av: • ANGELICA- www.improvme.blogg.se •

Fin biild, har du gjort kortet?

2010-01-15 @ 16:36:06
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0