Våran nya spanskalärare är seg

Jag måste bara säga den roligaste saken som hände idag. På spanskan ahr vi fått en ny lärare och felicia är ju som hon är så hon satte sig och låtsasgrät. Och gissa vad våran lärare sa? Hon bah: Felicia hur är det? Har du hormonstötar, eller har dom slagit dig? Sen sa hon till oss bah; ni är för mycket på tjejer. Gissade om vi garvade och sen kollade hon på mig och sa: Tjejer, ni ska inte skratta när någon är ledsen. Och då jävlar, då kom allting på en gång! Ville bara säga att det var sjukt kul, alla garvade. Haha. Jag älskar dig fiseeen


Kommentarer
Postat av: kling

hahahah omg det var så jävla roligt!!!<3

2010-01-13 @ 06:49:59
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: AstaMarie

Kan tänka mig att ni kommer skratta åt detta hela året. Haha. Sjukt kul faktiskt ;D



Ha det bra idag & kika gärna lite på min blogg om du orkar :)

2010-01-13 @ 07:21:10
URL: http://astamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0