Vilken väljer du?

Blää för det! Sitter på mamsen´s jobb nu. Dom andra åkte till flottsbro, jag skulle ju ha följt med dit men sen så blev inte det så. Jag skulle varit hemma själv och sen så tänkte jag vara snäll mot mamma och göra henne sällskap så nu sitter jag på mammas jobb som sagt var. Men det är ganska chill att vara här för hon har data med typ vääärldens skönaste tangentbord, skönaste datastolen som kliar i rumpan och chokladmaskin! Yeeeey! Men tyvärr när jag skulle gå och hämta choklad, så var jag tvungen att gå förbi alla som satt i ett möte. Och dom glodde ja, men hur som helst. Jag tänkte att det var värt det för en varm choklad men icke sa nicke. Den var slut, men jag var tvungen att ta någonting. Jag kunde ju liksom inte kommit tillbaks utan någonting i koppen? Så jag tog en cappucino och usch vad äckligt det är. Sen tänkte jag tvinga mig själv att dricka upp det ända tills jag spottade ut allting i glaset. Nej bläääääääääää, hata hata hata cappucino. Ja, precis så. Jag hatar cappucino


Kommentarer
Postat av: Lijaou

asså jag vet inte, eftersom jag hatar kaffe så skulle jag förmodligen nog tagit varm choklad :)<3

2010-01-11 @ 20:11:20
URL: http://lijaou.blogg.se/
Postat av: emma

varm chocklad va fan!!!! :)

2010-01-11 @ 20:14:12
Postat av: jaqueline

båda är sjuuuuuuukt goda , mn om jag måste välja väljer jag cappucino , vet du hur sjuuuukt gott dt faktiskt är :D fattar nt att du nt dricker dt ! hhahah men alla har ju sina smaker . right ? pusssssss på min lilla snorkråka ;)

2010-01-11 @ 20:14:45
URL: http://jaquelinelysholm.blogg.se/
Postat av: johanna

varm choklad helt klart :D

2010-01-11 @ 20:27:40
URL: http://balluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0